?

Log in

No account? Create an account
 
 
13 March 2014 @ 04:21 am
 
GOD DAMN MOTHER FUCKING ASS HOLE COCK SUCKING DICK FEEDING SHIT LICKING CRUSTY CLOWN VOMIT SHIT STAINS ON A BABY EMU'S CLOACA!!!!!!!!!

WTF Outlook. really what the god damn cunt leavings were you thinking you piss addled cum brained blood fart! if it was not for me Actually listening to that little voice in my Mother fucking damaged broken mind i would never have found the e-mail i was waiting for you piece of donkey smegma! foul colostomy bag of a maggoty looking excremental being. WHY did hotmail have to become you. it is like turning a car into a slimy clotted yeasty discharge soaked heavy flow tampon! you are so fucking utterly worthless. you could fuck up a one car white supremacist funeral . you are more useless than tits on roadkill! For FUCKS SAKE I ALREADY HAD EMAILS FROM THE PEOPLE I WAS WAITING FOR THIS ONE FROM. WHY DID YOU DO TO IT WHAT YOU DID WITH YOUR PROM BABY AND STICK IN THE TRASH! IF YOU WERE AN ACTUAL BEING I WOULD HAVE THROWN YOU IN FRONT OF A COMBINE THRESHER EVEN THOUGH YOUR STANK NASTY SQUAMOUS FLAILING PUS FILLED GANGRENE RIDDLED POCK MARKED SEMI GELATINOUS DISEASE BREEDING GUANO SACK OF A FETID BODY WOULD JUST CLOG THE DAMN THING WITH PUTRESCENCE. i hate you more than bore worms in my nipples
 
 
 
eqfeeqfe on March 13th, 2014 10:54 am (UTC)
::hugs:: Sometimes the whole universe does seem out to get you. Stay strong your luck has to turn around.
Akira Shima: Eyeakirashima on March 16th, 2014 06:00 am (UTC)
yeah it does. and yet i keep on trying and hoping. sometimes i feel like an utter damn fool for it all. sometimes i am sure i am crazy. but yet i keep on keeping on for it all. this was about the fact that the local Farmers Market was supposed to send me a application. these things are kinda time sensitive in that there are very few spaces. as it is i have to send it on to my friend to fill out since it will be his big baby that i will have a couple of things in and be helping with. which makes it even more time consuming. At least i got the info for the art show at the one convention i get to go to.